Hrana kao lijek

Hrana zdravaManje soli čuva želudac
Zaštitite sluznicu želuca i jednjaka maknuvši sol sa stola. Previše soli u prehrani ne samo da povisuje krvni tlak, nego i daje veće šanse da vas muči žgaravica i gastritis. U istraživanju na uglednom Karolinška institutu u Švedskoj, Magnus Nilsson i suradnici utvrdili su da ljudi koji uvijek koriste dodatnu sol imaju dva puta veći rizik od žgaravice i gastritisa nego oni koji zaboave na solenku.

Bijeli kruh? Preskočite!
Recite "Ne, hvala!" kada vas ponude bijelim kruhom. To će pomoći da izbjegnete dijabetes. U nedavnom istraživanju objavljenom u stručnom časopisu Diabetes Care pokazalo se da ljudi koji su jeli više bijelog nego integralnog kruha, imaju veći rizik od dijabetesa tip 2. Druge namirnice od bijelog brašna i šećera (kolači, keksi) također su povezane s povećanim rizikom od dijabetesa. Zato, napunite tanjur voćem, povrćem, integralnom tjesteninom i rižom. Te namirnice imaju nizak glikemijski indeks što značio da se sporije razlazu u tijelu i pomažu da ne dođe do "divljanja" šećera u krvi i razvoja otpornosti na inzulin.

Majčino mlijeko i vitamin C
Majke koje jedu mnogo hrane bogate vitaminom C dok doje mogu smanjiti šanse da njihovo sunce ma/o dobije alergije, kažu finski znanstvenici. Više koncentracije vitamina C u majčinom mlijeku povezane su s manjim rizikom od alergija kažu Finci u European Journal of Clinical Nutrition. Vitamin E, koji su također provjeravali nije utjecao na rizik od alergija, iako se prije smatralo da i taj vitamin pomaže. Zanimljivo je da samo vitamin C unesen prehranom, a ne iz dodataka, utječe na koncentraciju u mlijeku, pa tako i na manji rizika od alergija.

Živjeti dulje uz poli-obroke
Dodate li svakodnevnoj prehrani bademe, češnjak, vino, čokoladu, ribu te voće i povrće, mogli biste poživjeti dulje. Razlog je u tome što svi ti sastojci dokazano pomažu zdravlju kardiovaskularnog sustava. Liječnici iz Nizozemske, Belgije i Australije tu su kombinaciju spomenutih sastojaka za zdravo srce nazvali "poli-obrokom", a o tome prozborili u British i Medical Journalu. Da bi učinak bio optimalan, svaki od sastojaka treba jesti svakodnevno. Izuzetak je riba u kojoj treba uživati četiri puta tjedno.

Izdvojeno s portala MaminaMaza

Anamneza ženske neplodnosti

Komentari članka "Hrana kao lijek"

Članak nema komentara! Neka tvoj komentar bude prvi...

Komentirati mogu isključivo registrirani korisnici. Registriraj se ili prijavi!

Predstavljeni proizvodi

L'Occitane
Eau de Toilette Délice des Fleurs, L'Occitane
Eau de Toilette Délice des Fleurs

Slasne kandirane latice svibanjske ruže i ljubičice…

L'Occitane
Mlijeko za tijelo Délice des Fleurs, L'Occitane
Mlijeko za tijelo Délice des Fleurs

Za baršunasto meku kožu obavijenu slasnim kandiranim laticama…

L'Occitane
Balzam za usne Délice des Fleurs , L'Occitane
Balzam za usne Délice des Fleurs

Mirisna poslastica za vaše meke, podatne usne…

» «

Izdvojeni recept

Kupusara
Kupusara

Ukusne kiflice (kupusara) najfinija je dok je topla, pa je takvu i preporučamo za jelo.

Misao tjedna

“Prijatelji su kao dinje. Da nađete pravog, morate ih probati stotine.”

P. Merime

Ukoliko prodajete, mijenjate ili kupujete nešto, dodajte vaš oglas.

Najnoviji korisnici na portalu...

  • CarrieB
    CarrieB
    Labin, Hrvatska Registrirana 10.02.2012. u 14:34
  • lovorce
    lovorce
    Zagreb, Hrvatska Registrirana 06.02.2012. u 12:49
  • jovana
    jovana
    Bosna i Hercegovina Registrirana 05.02.2012. u 16:47
  • annica
    annica
    zagreb, Hrvatska Registrirana 01.02.2012. u 15:14
  • netty
    netty
    Ripač, Bosna i Hercegovina Registrirana 01.02.2012. u 13:00
  • marijeta
    marijeta
    Zadar, Hrvatska Registrirana 01.02.2012. u 10:01

Pridruži nam se i ti. Registriraj se